Merhaba, 40 günlük bebeğim geceleri 4-5 saat uyumak istiyor. 11 gibi yedi uyudu saat 3 ve acıkarak uyanmadı gaz sancısı geldiği için maşaj yapıp ben emzirdim. Çok acıkmış iştahla emdi. Daha erken mi uyandırmalıydım? İlk ay 2-3 saatte bir emzirmeye dikkat ettim kilo alımıda şuan iyi. Siz nasıl yapıyorsunuz?