gurturk benuykukadiniyimm bu ayda uyku gerilemesi var ya çocuğa uyku deyince sanki etinden et koparıyorum ama geçecek Allah’ın izniyle bu günlerde
gurturk benuykukadiniyimm 4.ay 6.ay 8-9.ay 12.ay 15-18.ay ve 2 yaş civarında olabilirmiş. Maşallah benim kızım hiç boş geçmiyor ya
Birdurummuvar gurturk bunu rutin haline getirip alışabilir dinlediğim bir doktor gece beslerken veya altını değiştirirken bile kalkma vakti uyarısı oluşmaması için mümkünse çok az konuşun oyun yapmayın demişti
gurturk Birdurummuvar evet biliyorum maalesef ama dün ilk defa yaptık umarım alışkan haline gelmemiştir ya
gurturk queens normal de bende diyordum öyle duruyor böyle uyuyor ama ne olduysa şu iki gecedir sabahlıyoruz resmen biraz erken konuşmuşum galiba🤣