1 sene boyunca yaşamış biri olarak söylüyorum cok zor losyonlar falan hikaye özel yapım kremlerden kullanın 3 gün boyunca sürülen. Bir de bende yok demeyin sakın evde bir kişide bile belirti varsa ailecek ilaclanmalısınız. Hiçbirseyi ortak kullanmamalısınız