Oğlum beş aylık gecenin farklı saatlerinde muhakkak bir kere tamamen uyanıyor niye bilmiyorum 🥲şuan saat üç ve uyutmaya çalışıyorum, önceden niye uyandı diye sinirlerim bozulurdu gerilirdim uykum var diye aglicak hale gelirdim ama yanlış düşündüğümü farkettim,o istemedi bu dünyaya gelmeyi ben istediğim için geldi diyorum ve daha bebek tabikide uyimicak aglicak uyumasi gerektiği saatleri bilemicek bana düşen sabretmek eminim ilerde sarila sarila 11lere kadar uyicaz oğlumla inşallah 🤗 öptüm sarıldım kokladım ve tekrar uyutmak için sallıyorum şuan 🥹 Öyle yazmak istedim,bazen uyumuyor çıldırıcam başlıklarını görünce üzülüyorum..