Hanımlar yaklaşık 11 aylık kızım var zor bir bebek çok hareketli mızmız öyle böyle geçiyor günler sorum şu içimde beraber buyuyebilecegi bir kardeşi olsun hissi var çok arkadaş olsunlar birbirlerine hazir zorluk cekiyorken ikisiyle birden uğraşayim rahata erdikten sonra yapmayayim diye düşünüyorum sonra maddi olarak gücümüz yeter mi diye de düşünüyorum ama bu 2 çocuk düşüncesi baskın geliyor bana yardımcı olur musunuz özellikle aralarında 1.5/2 yaş olan bebeleri olan anneler lütfen