taze1anne- çocuklarım a tıklayıp ordan çocuğunun e nabızına giriyorsun aşı takvimi ne tıklayacaksın orda yazıyor persentil diye bebeğine ait olan ibare yeşil ile görünüyor grafikte. Grafiği parmağınla yukarı aşağı hareket ettirir gibi yaparsan çocuğunun değerleri de gözüküyor. Seninki 5 aylık olduğu için tablonun başında olur değerleri mesela benim 9,5 aylık grafiği ortalara doğru çıkıyor çünkü daha fazla veri birikiyor ya onun için