Kızlar biraz tuhaf bir konu bu ama kafam çok karışık belki yaşayanınız olmuştur, tecrübelerinizden faydalanmak istiyorum. Ben Nevşehir’de yaşıyorum eşim balon pilotu, bu ay pilotluk sınavı vardı bende öylesine girdim sınava ve kazandım. Dersleri daha başlamadı, başlayacak… Bebeğim 2 aylık, ömrümden ömür gidiyor o 2 saat sürecek derslere bile onu bırakıp nasıl giricem diye. Hemen çalışmaya başlamycam sadece eğitimini almaktan bahsediyorum şuanda 😔 Sizce ne yapmalıyım? Benim gibi böyle ikilemde kalsanız ne yapardınız?