deli_bir_hatun dünya savaşı olacak gibi değil zaten olacak. Politik davranılmak zorunda şu saatten sonra. İsrail’i desteklesek Rusya karşımızda Filistin destekçisi. Filistinleyiz desek Amerika karşımızda İsrail destekçisi. Erdoğan bile (kendisini hiç sevmem) bunun farkında olmalı ki Suriye döneminde yaptığı gibi biz müslüman kardeşlerimizin yanındayız demek yerine , barış öncülüğü yapmak adına hem Hamas hemde İsrail ile görüşme içerisinde. Ama olay çok dönüyor Suriye’ye Lübnan’a saldırılarda başladı. Olayı mümkün olduğunca uzaktan izlemek zorundayız. Ekonomik ve siyasi durumumuz şuan yancılığı ve peşinden gelecek sancılarını kaldıracak durumda değil. Yoksa siyasal islam bu kadar hakimken Türkiye’yi yönetenler çoktan taraf belli ederdi. Bence şuanda en öncelikli olarak yapılması gereken her zorlamaya rağmen tarafsız kalmak çünkü bu zaten planlı birşey. Hamas bugüne kadar susup durdu ne olduda birden gaza gelip saldırdı? Arkasında elbetteki destek aldığı birileri var. E İsrail zaten dünden arıyor bu durumu kullanacak. Tek temennim Türkiye’ye bir mülteci yapışkan yığını olmaması ve savaşın buraya sıçramaması. Ki sıçrayacak ve biz cefasını çekeceğiz Türk halkı olarak öyle duruyor.