Ağlama krizleri inanılmaz arttı.Oyun oynuyoruz hatta anneanne gelince teyze veya babası ie de oynardı şimdi 10 dakika geçsin hemen anne diyor kimseyi istemiyor sürekli beni istiyor.Zaten kızım 29 aylık doğduğundan beri aşırı düşkün tam dedim oh oyalanıyor birileri ile 3 haftadır tavan yaptı bu olaylar birde şikayet başladı anne bana teyzem şunu dedi,anneanne yapma dedi vs diye sabrım çok ama bazen yorgun düşüyorum ne yediriyor ne iciriyor anca tv zamanı olunca biraz soluk alıyorum o zamanda zaten yemek temizlik biti veriyor.Esim yoğun çalışıyor kimse yok bakacak etkinliklerde 1 saat sürüyor surekli aktif olmaya calisiyorum ama sinirlenmesi hatta bazen vurması başladı izin vermeyip şuan sinirlisin ama vuramazsın sayalım sakinleş oyle devam edicez vs diyorum ama hep bir asabilik yapma tehlikeli diye dediğim herşeyi yapıyor. el bırakmalar,koşmalar vs ben mi hata ediyru yoksa bu da gelişimin bir parçası mı cidden kendimi suçlu hissediyorum 😞