Merhaba kızlar doğum yapalı 4 ay oldu bir haftadır bende de bebeğimde de saç dökülmesi başladı. Bir yerde bunun normal olduğunu okumuştum ama yine de kış da geliyor vitamin takviyesi kullanmaya başlamak istiyorum. İçeriğinde azar azar her vitaminden olan. Var mı öneriniz?