Ay-sin-ve-1252 Merhabalar bebeğimin göbek bağı iki gün oldu düşeli akıntı olduğu için doktora götürdüm o bölgeyi yaktı Antibiyotik krem verdi ama Şuan akıntı devam ediyor başına gelen varmı çok tedirgin oldum