Kızlar bebeğim 2 ay 1 günlük bugün kalça ultrasonu çektirdik bi kalçası 60 bi kalçası 58 çıktı normal değerler 60 ve üzeriymiş doktor bi kalçası geri kalmış dedi çift bez kullan kundak yapma dedi 1 ay sonra muhakkak kontrol dedi daha önce başına gelen oldu mu lütfen yardımcı olun çok canımı sıktı bu durum