darkledi evet ama aslında canım koliğin tek sebebi gaz sancısı. Gazlı olan bebekler daha çok bu sıkıntıyı yaşıyor. Bence yaşadım ve çok ağladım onla birlikte. Ama gaz sıkıntısı azalınca zamanla geçicek emin ol. Bebeğini rahatlatacak şeyleri bulmaya çalış. Masaj yap gaz damları var onları kullan. Kendin rezene falan iç. Gazı nel kadar geçerse o ataklarda gelmicek. Emin ol ama sakin kalmaya çalış. Biliyorum çok çaresiz hissediyor insan ama geçiriyor. Birde saç kurutma makinesi süpürge seslerini aç rahatlar.