Çok geçmiş olsun,antibiotik kullanıp hergün ameliyatlarda kullanılan batikonla temizle demişti bana doktorum.Benimde göbeğim üzerine kapanıyordu pişik oldum yazın hep krem kullandım.İyileşti.Sizde bundan sonrası için hergün batikonla temizleyin bence iyileşene kadar.