yaris merhaba sarılık olabilir, uyandırmaya çalışın burnunu sıkın yüzünü soğuk mendille silin ayaklarını silin benim bebeğim de sarılık vardı bende zor uyandırıyordum devamlı beslenmesi gerekiyor şekeri düşüyor o yüzden uyuyor da olabilir ama büyük ihtimal sarılık