Aslmra80 bir sorun yaşadınız mı peki farklı doktorlara yönlendirildiniz mi? Benim oğlum da 22 aylık olmak üzere. Hala çok küçük minicik bir açıklık var, doktorumuz 2 yaşına kadar bekliycez demişti, 2 Ay daha kapanmazsa ne ile karsilacam nerelere gönderilicez hiç bilmiyorum. Gelişimi çok iyi aslında oğlumun hem fiziksel hemde zihinsel olarak, aktif bir çocuk ama aklımda bir yanda da hep bu var. Sorun olur mu acaba