Merhaba arkadaslar bebegim 3 haftayi askin burun akintisi oksürük hirıltı yasiyor 2 antibiyotik birde buhar tedavisi bitirdik bugün yine buhar tedavisine basladik oglumda atopik egzama var doktor alerjik olabilir uzun süren burun akintisi öksürük oluyo genelde dedi ne yapacagimi sasirdim nelere dikkat etmeliyim ne yapmaliyim nasil gececek bütün kis böylemi gececek bilgisi olaan