fik Meyvesuyu çekiyor canım hazır almayıp evde kaysı (+kuru üzüm) ile hoşaf yapıyordum robottan çekiyordum hazırdan bile lezzetli meyvesuyu oluyordu hem şeker ilave de etmiyordum 🥺 kaysı yerine alternatif ne koyabilirim sade kuru üzüm ile denedim güzel olmadı tavsiyeniz var mı
1ogretmen fik ben elma, şeftali, erik gibi meyveleri küp küp doğrayıp hoşaf gibi kaynatıyorum çokta güzel oluyor elma ve eriği blenderdan geçirmiyorum ama şeftaliyi geçiriyorum🌸
Sapsikanne fik valla ben ne bulursam koyuyorum tencereye az şeker bir de kabuk tarçınla karanfil koyuyorum çok güzel oluyor
fik 1ogretmen hepsini bir mi yapıyordun canım ayrı mı elmayı bir deniyeyim vardı elimde yarın şeftali de alırım erik daha bulunmaz heralde 😄
1ogretmen fik ayrı ayrı yapıyorum canım taze meyvelerden elimde kalıp çürümeye yakın olanları falan hep yaptım kuru meyvelerle aynı tadı veriyor sonuçta şimdiden afiyet olsun sana🌸