Kızım 16 ay 14 günlük. Eline verdiğim çoğu şeyi kendi yemiyo ısırıp ısirip tükürüyo ama meyvelerle arası hiçç yok. Elma veriyorum ısırıp atiyo mandalina görmeye dahi tahammülü yok biz yerken böğ diyo. Gun icinde sadece muz yiyo onuda ezip yoğurtla yada muhallebiyle karıştırınca. Onuda eline versem yine yemiyo. Bunların disinda ekmek ve patates sevmemesi beni cok sasirtiyo. Bir bebek patates kızartmasını çikolatayı pastayı falan nasil sevmez. Normalde benim yememesi icin engel olmam gerek ama yok yemiyor reçel de dahil buna