Zeliha24 yaşşa bee.. pes etme tabi ..sen yeter ki emzirmek iste.. ten tene temas dene .. göğsünün üstüne yatır arada kıyafet olmasın.. üstünüze de bir örtü ört.. arada sakince meme teklif et ..illa ilk seferde olacak diye bir kural yok unutma .. plates topu varsa onu üzerinde hafif zıplayarak meme teklif et yoksa kucağına al hafif hafif yaylanarak sakince uydurma şarkılar söyleyerek meme teklif edebilirsin .. bi de artık 2 saatte bir emcek diye bir zorunluluk yok .. üstüne eğilerek emzirebilirsin yanında yatarak deneyebilirsin .. meme reddi herkes yaşamıştır önemli olan senin tutumun ,ki böyle emzirmek için savaşan bir anne eminim ki istediği gibi gönlünce doya doya emzirecek yavrusunu .. ben de çok zorlandım ama inan kötü anıları unutuyor insan .. ama öyle bir meme sevdalısı ki 7 buçuk aylıkken zor başladık ek gıdaya 😊 şimdi 10 buçuk aylık şükür ayrılmıyor memeden 😊