Merhabalar bebeğim 4aylık hala birşeyi tam kavrayamıyor küçük oyuncaklar uzatıyorum eline tutuşturuyorum tam tutamıyor normal mi canım çok sıkkın uygulamada bebeğiniz herşeyi ağzına sokabilir dikkat edin diyor ama bebeğimin tutupta ağzına soktuğu birşey yok çünkü tutmuyor düzgün.tek ağzına soktuğu yumruuğu ne yapmam lazım bir öneriniz var mı