pprensesannesii Kızlar az önce bir annenin yorumunda gördüm b12 si 100 çıktığı için kan verilmesi gerek diye bizimde 100 çıktı yarın doktora göstericez sizce çokmu düşük
gencmom_ pprensesannesii kan verilmesi derken şöyle diyim aşırı düşüklük gelişim geriliği yapıyor takip altında kalması lazım benim kızımda öyle her ay kan tahlili yapılıyor kızıma
Nedbur pprensesannesii Teşekkür ederim size de geçmiş olsun 6 aylık kontrolde görüşelim dedi ama tekrar ister mi bilmiyorum
pprensesannesii gencmom_ Allah şifa versin inşallah düzelmiştir onuda okudum şuan çok şükür hiçbir sıkıntı gözükmüyo dışarıdan fiziksel olarak biz aylık kilo alımı düşük diye 9. Aydan önce baktırmak istedik kanlarına buda sebep olurmu sizce