arya72 Arkadaşlar 5 günlük oldum az önce göğüs ucum çok arıyor mor kremi kullanıyorum sizce geçer mi emzirirken bile sürekli sürüyorum bir sakıncası var mı çok ağrı çekiyorum çünkü ne zamana kadar geçer bu işkenve
239195 arya72 tahinin üzerinde biriken yağını sürdüm düzenli olarak geçti diğer kremlerde etki etti ama tekrarlamıştı deneyin tahini derim
Bir_tirtilannesi arya72 tam 2 ay çektim bu durumu sonra bir ebenin tavsiyesiyle silikon uç kullandım şiddetle tavsiye ediyorum al silikon ucu tak göğüsüne öyle emzir. Benim bir göğüsüm yara oldu 2 ay geçmedi yara neler neler kullandım. Sağlık ocağına gittim madecassol diye bir krem var bu krem hücre yenileyici 3 günde iyileştirdi yarayı. Göğüs ucum koptu kopacakti o derece yara vardı. Kremi sürüyordum üzerine silikon ucu takılıyordum birazda hava alması gerekiyor çünkü. Bebeğimi emzirmeden önce sabunlu suyla yıkayıp duruluyordum güzelce silikon uçla emziriyordum. Silikon uç çok kurtarıcı hemen yarın git al eczaneden çok faydasını göreceksin
miray_85 lansinohun gögüs ucu kremini kullandim, gümüş gögüs kapaklarından aldim kimi zaman zeytinyaği sürdüm ve bu tüp olan arko krem kullandım gece emzirdikten sonra bunlari yapinca hic acimadi açikcasi
madeinpelin Her emzirmeden sonra lansinoh kullandım . Bir de kendi sütünüzü sürün demişti doktor . Medacascol krem kullandım tahin yağı da kullandım geçti 5 gün sürdü benim yaram. Sizi çok iy anlıyorum çok zordu 🥺 geçecek Allah’ın izniyle
Yuzuklerin_efendisi0 arya72 Benim tam 2 ay sürdü 😞 ne çektiğimi bir Allah bilir bir ben. Ama geçiyor merak etme. Birde mutlaka emzirme sütyeni kullan çünkü sürtündükçe daha çok ağrır.
Evremyvzslm arya72 lansinosh krem kullandım gümüş kapak çok pahalı diye almadım silikon ikili kapak var my cey markasının süt onda birikiyor penye de göğsüme temas etmediği için çabucak iyileşti ben bir günde etkisini gördüm birde hemen emzirme yastığı aldım birinci ayın ortalarında tekrar hassaslaştı yine bu ürünleri kullandım geçti tavsiye ederim
Hissi_kablel_vuku arya72 en iyi gelen şey aktardan susam yağı alıp az bi zeytinyağı ile karıştırarak göğsüne sür bide göğsün serbest kalsın sıkmasın iç çamaşır takma bi süre nemli kalsın göğsün
Pnar35 Bende 1 ay çektim ağrısını ağlayarak emziriyordum Philips avent göğüs kalkanı öneriyorum mutlaka zeytinyağ sürmüştüm birde göğüs uçlarıma 3 günde iyileşti 🙏🏻