Busra0101oo lcw evet. Ben boşuna 2.5 tog almışım. Bizim site merkezi sistem ve hava serinledimi belli derece otomatik yabıyor kapatamıyorsun. Alt üst sağ sol ve karşı daire mız fullediği için biz evde nefes alamıyoruz ama işte bebek diyip bir tık büyük ve 2.5 tog aldım. Üstünüde hayatta örttüren çocuk değil zaten. Ama evin sıcak olduğunu bir an düşünemedim. Bebek işte… Gittik aldık, 1 gece giydirdim. Yarım saate baktım her yeri su içinde. Çıkardım hemen. İçinde de sadece zıbın vardı. Bu sene biraz daha ince aldım bakalım ne olacak. Diğerini ya dışarda karda kışta giydiririm yada satarım çünkü hayatta giyemez. Birde 2 - 3 yaş mı 3 4 yaşmı ne aldım uzun süre giysin diye..