İyi geceler herkese grundig marka kurutma makinesi aldık 2 kere kullandım şimdiye kadar ama bebeğimin kıyafetlerinin bazıları çekme yaptı bebek programı yok renkliler sentetikte beyazları pamuklu programda kurutmamı söyledi teknik servis acaba ne yapmam gerekiyor narin programda kurutsam kurur mu ? Yardımcı olabilir misiniz 😊