Biz almak gibi bir hata yaptık malesef,bebegin catlayana kadar aglaması kendisi icin normal bisey ben 2 gun dayanabildim oglumun aglamasına ki bizde katılma aglaması olmadı , birde hanımefendi sureci begenmiyor daha uzun aglatabilirsiniz gibi boş akıllar veriyor. 3. Gün uyandıgında neşeli mutlu bebegim gitmis yerine üzgün tepkisiz bi bebek gelmisti söyleyebildigi 2-3 kelime vardi baba mama gibi söylemiyordu alkıs yapardı gel gel yapardı hepsi bıcak gibi kesildi :( 3. Gun durumu farkedip hemen egitimi bıraktım ve bebegime eskisi gibi uyku destegi verdim kucagımda öpe koklaya uyuttum inanın 3 gunde duzeldi cocuk eski haline geri dondu eger o sekilde kalsaydı onu her yere sikayet ederdim..kendisine de bisey yazmadım. Normalde her gun rapor veriliyor. Hic sormadi bile ne yaptınız diye. Yani hepsi paragoz inanmayın lütfen bu uyku egitimcilerine.. memnun kalan bebegi ya cok aglamayanlardır ya da vicdanı olmayan bebeginin 40 dk aglamasına tepkisiz kalan insanlardır. Evladını seven uzak dursun travmanın ortasına atıyorlar bebekleri karanlık oda da cıglık cıglıga aglatarak..