Kızlar kızım 1 hafta sonra 16 aylik olacak bu zamana kadar muhteşem.yemek yerdi bir kere bile zorla yemek yedirdigimi hatırlamam ne versem ağzını açar hiç sorun yaşamadan yerdi ama 4 gündür kaşık görünce kaciyo asla ağzını acmiyo ağlama krizlerine giriyo yemiyo ya bugün en son 3 te ağlaya ağlaya çorba yedirdim bu saat oldu hala bisey yemedi 4 gündür resmen aç geziyo napicam ben çıldırmak üzereyim nolur yardım edin emmiyo hiç emmedi mama verdim.hep ama mama bile istemiyo napicam.ben böyle olan varmi naptiniz nasıl.bi yol izlemeliyim o yemedikçe ben çıldırıyorum