Bence henüz bebecik minicikken hemen bir emxirme danışmanlığı alın, inanın ki çok mutlunokursunuz özellikle iyi bir danışman ise.. szie öyle şeyler söyleyecek, öyle yollar yöntemler gösterir ki, bence.çok faydasını görürsünğz. Mama bile kullanmanıza gerek kalmayabilir…