Ecenur0 ilk oğlumu 6 aylıkken kendi odasına geçirdim ister istemez bizim sesimizden uykusu bölünüyordu öksürme olur gardrobun kayar kapak sesi bile uyarabiliyordu ayırdım emziği uyku arkadaşıydı ama sadece uyurken alıyordu sabah kalktığında yatağa bırakıp çıkıyorduk odadan istemiyordu öyle olunca 22 aylıktı bıraktığında dişiyle parçaladı istedi sürekli ama konuştum üzmeden uf olmuş artık dişlerin var yeni de alsak aynı olacak büyümeye başladın dedim ilk iki gün zorlandı uykuda desteksiz uyuyordu yanında kalarak gerekse sallayarak uyuttum emziğin yanında kalabilir çok özlersen sarılıp öpebilirsin dedim birgün yastığının üzerine koydu yanına yatarken eline aldı öptü ve geri koyup uyudu çok üzülmüştüm aylarca alışkın olduğu şeyi pat diye bırakması kolay değildi cebinde gezdirdi bir kaç gün sonra tamamen bıraktı 😊