Ya arkadaşlar her şey iyi güzeldi ama 3. Aya girer girmez uyku gerilemesi yaşamaya başladık, nedendir? Belli bir uyku düzenimiz vardı ama son bir kaç gündür gündüzleri sadece 40 dk 1 saat aralığında max uyuyor bir saattrn fazla aralarda uyanık kalıyoruz. Gece 2 saatten fazla yatardı şimdi ise 1, buçuk saatte uyanıp sürekli emiyor. Aynı durumu yaşayan var mı? Genelde 4. Ayda bunu yaşayan oluyormuş. Bir kaç gün önce misafirliğe gittik orada gece uykusuna geçemedi sesi ve kalabalığı sevmediği için acaba ondan mı?