yeniaday1 şimdi bu her bebeğe göre değişir bence bizim ki 40 çıkana kadar hep uyurdu zorla uyandırırdım bir gün bir akrabamız bana dedi ki sen bu günlerin kıymetini bil yakında hiç uyumayacak demişti çok haklıymış sonrada kök söktürdü valla siz onu devamlı uyandırın ama uykuya çok alışmasın uyuyor diye aman uyusun demeyin birde anne baba nazarı daha çok değer ağırlık olur okuyun okutun gönlünüzü ferah tutun yeni doğum yaptığımda bende her şeye pipiriklenirdim bir zaman sonra ne boş şeylere takılmışım diceksiniz ✨