Grupyildizi yeni bıkaktırdım kızıma..ucunu kesmek, bir şeyler sürmek işe yaramadı çünkü 3 yaşında🙄 direk ortadan kaldırdım..artık emzik yok bıraktın dedim..istedi, ağladı asla pes etmedim..sevdiği yiyecekleri teklif ettim her emzik istediğinde..uyurken hala “nasıl uyuyacağım” diyor..istediğin oyuncağı alabilirsin ya da bana sarılabilriisn diyorum..en önemlisi kararlı olmak ki kızınız 4 yaşına gelmiş pes etmemelisiniz