[silindi] Iyi akşamlar hanımlar. Sleepy’nin yüzey temiz havlusunu denemek istiyorum ama yeşil olanı mı yoksa sarı olanı mı almalıyım bilemedim. Aradaki fark nedir acaba kullananlar var mı?
irmrdnmzz [silindi] bana göre hiçbir fark yok iksini de denedim memnum muyum memnunum ama bir farkı yok yani 😂
Kuzeymomss [silindi] Şuana kadar sadece yeşil olanını kullandım. Fakat bana göre öyle camları silin asla iz olmaz asla değil. Basbaya iz yapıyor yani ben sadece toz almak için kullanıyorum ya da günlük mutfağın yerlerini silmek için
sarmaliklahana [silindi] Hepsini kullandım pek fark göremedim 😄 hangisi uygunsa onu alıyorum özellikle cam silmeye kullanıyorum misss uğraştırmıyor bile 🤭 Birde günlük wc lavabo silmede kullanıyorum.
Annesiiivekuzusu [silindi] bi fark yok sadece farklı kokuyorlar He iz bırakmıyor filan değil toz almak için kolaylık sadece 🤭😁
Mom098 Kuzeymomss biraz bekletip öyle silseniz yine mi iz oluyor? Cünkü ben de camları siliyorum her hafta bir kere siliyorum. Biraz bekletiyorum bezi hiç bastırmadan siliyorum. Böyle gözlük takıp dibine girince iz oldığu belli oluyor o kadarı da olur diyorum
[silindi] Kuzeymomss yaa yorumlarda okudum başlarda gerçekten iz bırakmıyomuş ama sonradan sanırım içeriğini değiştirmişler iz bırakmaya başlamış
Ozge_5555 Kuzeymomss o mendille silerken sildigin yer kirli ise iz kalıyormus ama hani parmak izi falan olduğunda iz kalmıyor bnde yeni aldm kullanıyorum
Kuzeymomss Mom098 İnanın ilk tozunu alıp öyle bile silsem iz oluyor, hele ki gece karanlıkta sokak lambası vuruyor ya ofelaket belli oluyor yani
Kuzeymomss [silindi] Bakın öyle de olabilir, ilk aldığım da bende sanırım silmiştim hiç iz farketmedim ama sonrasında felaketti yani
printhelloworld [silindi] çamaşır suyu katkılı olanı banyoda kullanıyorum diğerlerini banyo dışındaki her yerde kullanıyorum çok pratik oluyor çok memnun kaldım birkaç aydır sürekli indirimde buldukça stokluyorum en çok yeşil kapaklı olanın kokusunu beğendim daha çok onu alıyorum
beyoglu67 Ben yesil olani kullanıyorum da cam silmedim ayna sildim bayağı iyi. Toz aliyorum cok güzel. Digerlerini denemedim
Kuzeymomss Mom098 Arkadaş diyince aklıma geldi mesela, ilk denemek için aldığım da sildiğim zaman hiç iz olmamıştı ama sonrasında başka paket alınca hiç memnun kalmadım
Ozge_5555 Kuzeymomss he bilmiyorum o zaman içerik değişti ise gerçi camlarda kullanmadm tozda kullandım
Mom098 Kuzeymomss bende de oldu. Bazısın da iz kalmıyor bazı pakette iz kalıyor. Bence içindeki su vs oranından da kaynaklı içeriğinden kaynaklı olabilir evet 🤷♀️ Solo iz bırakmıyormuş arkadaşım öyle diyordu
Kuzeymomss Mom098 Ayy soloyu asla önermem ya. Geçen aldım inanın konsolun üstüne sildim iz için de kaldı. Bende mi sorun var anlamadım ama hiç beğenmedim. Allah için sleepy toz almak için çok iyi asla iz yapmıyor ama solo karşıdan çakıyor resmen