Arkadaşlar yeğenimin 2 gözündede katarakt çıktı kaç tane yere götürdük acıl ameliyat felan dediler en son istanbulda bağcılara bir yere gittik bazen geçtiği görülüyormış kendiliğinden 3 ay sonra gelin heçmezse ameliyat yaparız dedi böyle sorunlar yaşayanlar varmı varsa doktor öneriniz nedir aşamaları nedir yardımcı olurmusunuz lütfen