Melike37 Arkadaşlar herkese iyi geceler ben oğluma uyku tulumu aldım 2.5 tog bizim evimiz çok soğuk oluyor geceleri 18 derece su an evin içi bizim sadece oturma odasında dogazlgaz sobası var yatak odasını kapılar açık şekilde ısıtmaya çalışıyoruz mesela dün gece kısa kollu zibin üzerine ince pijama ve uyku tulumu giydirdim ama sırtı soğuktu ben mesela atlet üzerine kalın kazak üzerine hırka üzerimize yorgan ortuyorum usumuyoruz da terlemiyoruz da acaba kısa kollu zibin yerine uzun kollu üzerine ince pijama çok terler mi acaba
Shewolff Melike37 bizim oralar da çok soğuk kömür yakıyoruz onu da kasımda açacaklarmış ben 2.5 tog uyku tulumu altına atlet ayağına kalın çorap giydiriyorum mesela arada bakıyorum sırtına göğsüne sıcak aman aman olması gerekmiyor zaten anlıyorum üşümediğini 🥰
jap Melike37 terlediği için soğumuş olabilir vücudu dicem ama siz de baya sarıp sarmalanıyomuşsunuz. Ense ve göğsü soğuksa üşüyodur ordan takip edebilirsin
Postal Melike37 Bence terlemez ben de uzun kollu giydiriyorum onun üstüne de tulumu soğuk havalar özelikle geceleri
Haffuse Ya toglara cok takilma. Gosu soguksa, icine daha kalin giydir. Ben de kizima, kışın 3⁵tog kullaniyorum. Oda isisna gore sadece 0 kol zibin kullanmam lazim ama kizim donuyor. Onda bile, uzun kol zibin ve alt pijamayla uyutuyorum.
Melike37 Haffuse çok haklısın şimdi bile 18 derece evin içi sabaha karşı daha da düşüyor derecesi 17 ye kadar