Guzelanne19
Biz de canı isteyen alıyor istemeyen almıyor, aptal olduk artık bugün ki alır mı almaz mi diye. Ben çok gereksiz bir güvenlik önlemi olarak görüyorum, hani ya da teyitli alın, her seferinde müsait olamıyorum inmek için in çık sinirime dokunuyor.