Zeynepcyr Bebeğim 7 aylık çok bağırıyo kızınca acıkınca uykusu gelince nasıl engel olabilirim bağırmasına ağlasa daha iyi..
Delald71 Zeynepcyr benim oğlumda neredeyse 7 buçuk aylık herşeye bağırıyor kızınca sevinince heyecanlanınca acıkınca uykusu bozulunca. Normal sayılıyor bu sesini keşfediyormuş
Gayecik Zeynepcyr 15 aylık benimkide sinirleniyor bağırıyor hemen çok normal kendilerini henüz ifade edemiyorlar çünkü 😊