Bugün 4. Ay aşımızı olduk. Vegaferon verdi hemsire. Onu kullanmayi dusunmuyorum. Zaten d3 de saglik ocağının verdiğini kullanmiyodum. Doktorumuz sidefer yada bestiron kullanabilirsin dedi. Sizce hangisi daha iyi? Fiyatları ne durumda , kiloya gore damla veriliyor ama ortalama nekdr gidiyor? bilen varsa bilgilendirebilirmi🙏