Naz1604 benim kızım tam 2 aylık aşıya götürdüm 5300 56 cm geldi . Sadece anne sütü veriyorum . Doktorum 2.ay sonunda 600 gram almasını bekliyoruz demişti ve almış . O yüzden anne sütüne devam . Bebeğinize mama vermiyosanız zaten aşırı bir kilo almasını beklemeyin . Mama anne sütüne göre daha çabuk ve daha çok kilo aldırıyo . Düzenli ve saatinde emziriyorsanız elinizden geleni yapıyorsunuz demektir . İçiniz ferah olsun . Gerisi bebeğinize bağlı ne kadar kilo almak istediği . Ki 5800 gayet iyi bir kilo . Sevgiler 🌸