Mirza19 Kızlar oğlum 3 yaşında bir zamandir bölge bölge kaşıntısı vardı ama iki gündür de üst vücudu bu hale geldi alerji mi başka bişey mi anlamadım bilginiz var mı
kizimveoglum34 Mirza19 Canım şu sıralar uyuz salgını varmış istersen yarın bi doktora götür tabi alerjide olabilir eklem bölgelerine bak istersen bileklerine geçmiş olsun🌸
Mirza19 Annesiiivekuzusu valla korkuyorum aklıma getirmek istemiyorum çok zor dirençli bı hastalıkmis
Mirza19 kizimveoglum34 eklemlerinde yok aslında alt tarafındada yok sadece üst vücudu ve bacak arasını çok kasıyo nemlendirici losyon falan sürüyorum aleovera falan sürdüm ama yatıştırmadi
Mirza19 yks günün her saati var aslında çok korkuyorum uyuz çıkarsa diye çok dirençli bı hastalık nasıl dayanır nasıl geçer bilmiyorum 😟
kizimveoglum34 Mirza19 Öyle bile olsa hemen tedavi olur canım hiç sıkma kendini alerjide olabilir alerjiyede benziyor eklemlerde genelde oluyor çünkü uyuzda
Haffuse Mirza19 uyuz olabilir. Evelsi gun yigenime de uyuz teshisi kondu. Onun da sadece sirtinda var, hatta biz, terledigi icin sandik ama, ne yazik ki uyuzmuş. Ille eklemler olmuyor yani. Gece kasinti artiyorsa,beklemeden gotur. Dirençten ziyade, cok hassas temizlik gerektiginden, oyle kolay kurtulunmuyor ya
muhammedim06 Mirza19 öyle şeyler kullanma dahada kaşıntı yapar bulgur püskürtmesine benziyor özellikle geceleri daha çok kaşıntı tutar
Annesiiivekuzusu Mirza19 7 aylık bebegim ve biz aylardır savaşiyoruz resmen umarim değildir en yakin zamanda tedaviye başlayın vücuduna daha fazla yayilmadan 🥺
1meftun kizimveoglum34 canım bence eklemle alakası yok oğlum doğduktan sonra geçirdi 1.5 2 Ayında teşhisi koydular resmen bacakları elleri sırtı yüzü berbattı yara halimdeydi nerdeyse eklemde olmuyor yani oralarda daha kolay yumurtluyorlarmis
Mirza19 Haffuse lanet hastaneler hep dolu özele götürcem geçikmeden çok kaşınıyo şimdi elini çekmiyo uyuyamadım çocuğum
Haffuse Mirza19 o zamana kadar sirke kullanabilirsin, Minkunsr, sitkeli su ile durila vicudunu, ama dus aldiramazsan, pamuga sirke dokup silebilirsin, belki rahatlatir. Uyuz degilse bile, sirkenin bi zarari olmaz, egzamaya bile iyi geliyor.
Mirza19 1meftun bizimde üst vücudu öyle koltuk altlarını göğüs karnı perisan etti kaşımaktan ay inşallah çabuk geçer
muhammedim06 Mirza19 banyo yapmasın bulgur soğan acı falan yemesin bi hocaya faln gosterin cok gecmis olsun ben bulgur püskürtmesine benzettim
Annesiiivekuzusu Mirza19 ilaç ve kremler fayda etmiyor eczanede kükürtlü karışım yapıyorlar onu kullandık geçiyor ama bi sure sonra tekrar çıkıyor kısır döngü malesef psikolojik olarak çok yıprandık