Merhaba anneler, Gebeliğimde tsh değerim yüksek olduğu için ilaç kullanmıştım doğum sonrası ilacı bıraktım geçenlerde kontrol amaçlı sağlık ocağında tahlil yaptırdım tsh değerim aşırı düşmüş bugün dahiliye doktoruna göründüm zehirli guatırın var dedi tekrar tahlil istedi tahlil sonuçlarına göre ilaç kullanıp kullanmayacağımı söyleyecekmiş.Sorum şu böyle bişey başına gelip emzirirken ilaç kullanan oldu mu yada önerebileceğiniz bitkisel bi tedavi var mıdır?