123sb normal beslenme düzeni nasıl? Protein ağırlıklı beslenmek kabızlık yapıyor maalesef. Yeşillik ve sulu şeyler yedirmek etkili olabilir. Tarhana, şehriye çorbası gibi. Çorbalarına hep 1 diş sarımsak ezerdim. Mümkünse her gün olmuyorsa 2 güne bir salata yapardım. Domates 2 tane de arpacık soğanı doğrardım. Başka yeşillikler de olur tabi yerse. Onun dışında kahvaltılarına yumurta su tam yulaf unuyla krep yapardım. Arasında da sek kaşar koyardım. Tam yulaf unu dışkıyı yumuşatıyor baya. Yine zorlandığını hissettiğimde armut yedirip rahatlattığını da farketmiştim. 10. Aydan beri bunları yapardım. Hiç kabızlık yaşamadık şükür. Tavsiye ederim. Yani protein ağırlıklıdan ziyade sulu ve sebze ağırlıklı besleyin. Faydasını göreceğinizi düşünüyorum. Bunları yapıp 3-4 gün içinde sindirim sistemi düzene girmezse bir doktorun görmesi gerekir tabii bence.