İri ve iştahlı bi bebek olunca mama vermek zorundasın. Aynı durum bende de var sütüm az mama da veriyorum. Çok fazla şey denedim ama artmıyor. Dut kurusunu kaynayıp içiyorum ve rezene içiyorum bir nebze faydası oldu gibi. Aman aman bi artış olmadı ama 3-5 damla da olsa arttı. Bebeğini aç bırakacal değilsin herkesin de sütü bir değil olmak zorunda da değil mama takviyesiyle ve bol emzirmeyle devam edeceksin yapacak bişey yok. Ama emzir elinden geldiği kadar. Göğüs yumuşak da olsa süt az da olsa etsin senle bağı artsın memeyi bırakmasın