Merhaba anneler bebeğimin uyku rütini vardı ama şuan bozuldu 3 ay 20 günlüğüz ve neredeyse 20 gündür uyku sıkıntısı içerisindeyiz atak haftası olduğu için diyorlar ama günü gününü tutmuyor ayakta hiç sallamazdım gündüzleri zar zor sallıyorum ve bugün 6 da kalktı akşam 6 buçuk gibi uyudu ozamana kadar neler çektim bir ben bide Allah bilir heryerde rütin oluşturun diyor ama bende o bozuldu şimdi ayağa alışsa daha zorlanıcam tek başıma bakıyorum eşimde işe gidiyor onu hazırla evi topla çok zor oluyor siz nasıl yapıyorsunuz bu atak nezamana kadar geçicek🥺bilenler yardımedebilir mi?