Prensesannesiiii32 Merhaba anneler bugün kızımın bileğini kedi tırmaladı,kuduz aşısı yapıldı. Bir de antibiyotik yazıldı başına gelen arkadaşlarım size de yazılmışmıydı ?
Deletedmom_109 Prensesannesiiii32 geçmiş olsun kaç yaşında bebişiniz? Oğlum 22-23 aylıkken kedi tırmalamıştı sadece kuduz aşısı olmuştu. Antibiyotik verilmedi. 18 aylıktan küçükse tetanoz aşıları tamamlanmadığı için verilmiş olabilir diye aklıma geldi bildiğimden değil tahmin sadece
Prensesannesiiii32 Deletedmom_109 23 aylık benim kızım da :) vermedim zaten antibiyotiği iyi yapmışım o halde acil doktorunun gereksiz birşeyi sanırım
hepbahar123 Benimkinin kolunu çozdi ama gitmedim doktora bir şey olur mu ki çizdi sadece komşular bir sey olmaz dedi durdu tentürdiyotla sildik orayı