Rabia_22 2.5 tog yüksek bir tog değeri aslında, kullanma talimatında (ya da internetten tog açıklamasında) hangi ısılarda nasıl tog’lu tulum giyilir açıklamaları var. Ben mesela 1.5 tog alacağım. Kı,ım yenidoğanken 2 tog almıştım, doktoru fazla demişti mesela. Sonra da 3 ay civarında idi kızım tog’lu tulum almadım ama içine askılı zıbın, üstüne ısun kollu zıbın ile yatırdım. Kızım Ocak ayında doğdu bu arada.. bugün artık neredeyse 9 aylık, hala sevmez kalın giyinmeyi, üstünü asla örtmez. Üstünü örtmediği için tog’lu tulum alıcam ama 1.5 alıcam. Bu arada evimiz merkezi sistem ve gece kalorifer söndürülüyor.