Merhaba arkadaşlar yaklaşık 5 gün önce dudağımda stresten dolayı uçuk oluşmaya başladı. Farkettiğim anda maske taktım kızım 17.ayına girecek ayın 18 inde inşallah. Hep çok korkmuşumdur uçuktan kızım için bebekler çocuklar için iyi olmadığını biliyorum . Dün maskemi indirmişken elini dudağıma çarptı hemen alıp tıkadım elini vücut şampuanı, şampuan sıvı sabun ne varsa hatta karbonat bile döküp ovaladım ellerini o kadar tedirgin oldum ki 😣. Bugun de elindeki yiceği yerken bir ara benim dalgınlığıma geldi işaret parmağını uçuğun olduğu yere dokunup elindekini yemeye devam etti saniyesinde parmağını ağzında gördüm 😓. Hemen alıp yine ellerini yıkadım ama ağzına götürdüğü için parmağını çok çok endişeliyim lütfen bişeyler yazar mısınız 🙏🏻. Uçuğum kuruma aşamasında şişip su toplamamıştı ama tam da geçmemiş tabi 10 gün sonra yurt dışına da çıkacam daha çok stres oldum birşey olur mu sizce başına gelen var mı ne yapmalıyım 😞🙏🏻.