Mrvsn 11 aylık oğlum 1 yaşına gelmeden emziği bıraksın istiyorum. Tecrübeli anneleri buraya beklerim. 😌
Buglem22 Mrvsn ben kızıma 14 aylıkken bıraktırdım emziğin ucunu artı şeklinde küçük şekilde kestim ordan hava geldikçe ememedi hep aglayara yere attı ben umursamadım sonra ortadan kaldırdım emziği ama 2 hafta burnumdan geldi
Birdunyabircennetannesi Oğlum aşırı bağlıydı Korkuyordum bıraktırmaya Hiç deneyememiştim o yüzden Ayında tatile gittik orada yorgunluktan emziksiz uyudu Sonrasında da eve gelince ara sıra sordu Bizde artık sen büyüdün bebekler emzik emer dedik Çok şükür kolay bıraktık Ama ben çok korkuyordum nasıl bırakacak diye