_tospikannesi Anneler bebeğim 2 gündür grip o yüzden mi yoksa yeni bir damla kullanmaya başladık gaz için (kaleidon) adında o yüzden mi kakası değişti? Tam yeşil kaka değil hafif yeşile dönük
Poncikbirannis _tospikannesi kullandığınız damlada olduğunu sanmam ve bir bebeğin en az 4. Ayına kadar kullanması gereken çok güzel bir bağırsak besleyici damladır, bence o damlayı kullanmaya kesinlikle devam edin
_tospikannesi Poncikbirannis daha öncesinde Bakso, biogaia kullandık ama fayda sağlamadı bize. Bu damla biraz olsun rahatlattı ama şişesi küçük günde 5 damla veriyorum 5gun oldu kullanmaya başlayalı yarıya geldi şişe. Bitince devam etsem sorun olur mu acaba doktora sormamışım
Poncikbirannis _tospikannesi tabiki devam edin ben aylarca kullandım bebekler için çok çok faydalı bir damla o