Arkadaşlar oğlum 25 aylık, baba dede mama aydede bitti, bidaha, bir iki üç, dayıya diya, abi , ablaya aba, suya parmağını ağzına götürüp ses çıkararak istiyor, çiş, keke ke, parka pa, bazen gele del, patates, hayır, uçağa u diyor, Allah, of, hadi, birkaç kere anne dedi diyebiliyor ama bana da aba diyor, cümle olarak baba al demiyor ama baba a diyor, ağzında anlamsız kelimeler konuşuyor ama anlamıyoruz, şu an kısa cümleler bekleniyor evet ama henüz o seviyeye gelemedik. Geride olduğumuzu biliyorum ama her çocuğunda Farklı olduğunu biliyorum ama yine de dil terapistiyle görüşüp en azından oğlumun dil seviyesini öğrenmek istiyorum sizce gerek var mı 3 yaşına kdr beklemeli miyim. Yani daha da artacak mı kelimeleri sizce ? Şu an her şeyi tekrar etmiyor ama her şeyi anlıyor aktif bi çocuk, bişey bittiğinde bitti diyor ardından bi daha bi daha diyor, sizce uzmana gitmeli miyim ? Ekstra heyecanlanınca elini açıp kapıyor, öp dersek bizi öpüyor kucağımıza oturuyor kucağımıza zıplıyor bazen bacaklarıma sarılıyor bazen gel sarıl dediğimizde sarılıyor ama böyle uzun uzun yatmaz omzumda, başka dikkatimi çeken bişey yok. Sizce sorun var mı ?